De voorbereiding - Reisverslag uit Wehl, Nederland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Wehl, Nederland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Luuk Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Luuk

08 Januari 2015 | Nederland, Wehl

Het is een regenachtige donderdagochtend.
De regen die nu naar beneden valt zal een blijvend beeld worden, aangezien Ierland daar aardig bekend om staat.

Welkom allemaal op mijn weblog,
In deze weblog ga ik elke week vertellen wat ik heb gedaan en ga doen. Dit zal ik doen met plaatjes, filmpjes, quotes en alles wat ik tegen kom.

Het pakken van de koffer is nog een flinke kluif, want wat neem je nou mee voor een periode van vier maanden?

Hier komt de regen in beeld. Dikke, waterafstotende jas. Goede schoenen en warme kleren. Op vrijwel elke site staat aangegeven, "laagjes, laagjes en nog eens laagjes"

Daardoor ga ik nog even door met pakken met mijn spullen en ik hoop dat ik jullie weer kan vermaken met mijn volgende reisverslag!

• 09 Januari 2015 - 08:56

Maria Olijslager:

Goeie morgen Luuk, wij wilen je bij deze een hele goeie reis en een super mooie, gezellige, leerzame tijd wensen in Ierland. Geniet ervan !!!!
    Gr uit Lichtenvoorde,
    Wim en Maria

• 09 Januari 2015 - 13:50

Leo En Rieky:

Hallo Luuk.

Ook namens ons een paar geweldige maanden toegewenst in Ierland.