Valentijnsgala - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Valentijnsgala - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Valentijnsgala

Door: Luuk Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 Februari 2015 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal!

Er is weer een week voorbij gevlogen, ik zit hier inmiddels al 5 weken!
Deze week is er eigenlijk weinig gebeurd, met als hoogtepunt het Valentijnsgala van afgelopen woensdag.

Dit feest was puur georganiseerd voor mensen van deze college, wat een leuke sfeer met zich mee bracht. Voor het gala moesten we ons formeel kleden en daarom was ik blij dat ik, mede door Nina en toeval, mijn strikje mee had genomen!

Hoewel iedereen dus formeel gekleed was, nemen de Ieren formeel als een breed begrip. De Ierse dames dragen dan wel een jurk, maar die komen vaak niet over de knieën.

Na een lange avond eindigde het feest vrij vroeg, rond 3 uur. Dit is vrij normaal hier en vergeleken met Nederland, waar de feesten soms doorgaan tot de vroege ochtend.

Volgende week staan wel leuke dingen op de agenda. Allereerst geef ik een korte presentatie over Anne Frank en gaan we waarschijnlijk naar de Guinness Storehouse.

Tot dan!

  • 17 Februari 2015 - 21:38

    Fons En José Lamers:

    Hallo Luuk,

    Zoals beloofd zouden we je volgen met je reisverslagen. Het is er niet helemaal van gekomen, maar gelukkig hebben we nog wat tijd. Je zit zo alweer op de helft van je Ierland avontuur.
    Ik begrijp uit je verslagen dat het niet dag in dag uit zwoegen is!! 'Geniet nog van het mooie land met alle indrukken.

    gr. Fons en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Mijn naam is Luuk Nieuwenhuis, 20 jaren oud en student aan de HAN in Nijmegen. Daar volg ik de lerarenopleiding Geschiedenis, tweedegraads. In mijn derde jaar volg ik de minor Onderwijs in Internationaal Perspectief en ga met deze minor naar Dublin, Ierland.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 7383

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Fáilte in Ireland

Landen bezocht: