Eerste schoolweek - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Door: Luuk Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Luuk

23 Januari 2015 | Ierland, Dublin

De eerste week is al weer ten einde en daarmee zijn de eerste collegedagen succesvol afgesloten. De lessen hier duren 50 minuten, maar zijn goed gevuld en georganiseerd.

Ook heb ik mijn eigen vakken gekozen en daar een bijbehorende rooster gemaakt. De vakken die ik gaan volgen zijn:
- Geschiedenis van Noord - Ierland
- Laat moderne Europese geschiedenis
- Islam studie
- Bronnen; Holocaust

Naast deze bovenstaande vakken, zal ik ook meegaan met een 'fieldtrip', om zo meer te zien dan het bruisende Dublin.

Tot slot ga ik ook nog een ander vak volgen, zonder dat ik daar credits voor vraag. Dit vak is Ierse taal, literatuur en cultuur.

Tot slot kan ik alleen maar positief zijn, ik heb het ontzettend naar mijn zin hier en vermaak mij ontzettend!

Groeten en tot snel,

Luuk Nieuwenhuis

ps:
Mochten er mensen zijn die mij graag een kaartje willen sturen;

Luuk Nieuwenhuis
C67 Clonmacnoise
St. Patrick's College
Drumcondra
Dublin 9, Ireland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Mijn naam is Luuk Nieuwenhuis, 20 jaren oud en student aan de HAN in Nijmegen. Daar volg ik de lerarenopleiding Geschiedenis, tweedegraads. In mijn derde jaar volg ik de minor Onderwijs in Internationaal Perspectief en ga met deze minor naar Dublin, Ierland.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 7415

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Fáilte in Ireland

Landen bezocht: