Aftellen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Luuk Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 Maart 2015 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal,

Het is momenteel 15 -3, twee dagen voordat heel Dublin en Ierland op zijn kop staat. Aankomende dinsdag is het namelijk St. Patricks Day!
En dat is te merken...

Het is namelijk ontzettend druk, overal waar je kijkt zie je groene hoedjes, sjaals en shirtjes. Het wemelt van de shamrocks en Ierse vlaggen. De bussen zitten overvol en de hoeveelheid taxi's is niet te tellen.

Maar los daarvan, afgelopen week zijn we met een klein groepje ook de Temple Bar disctrict in geweest voor een andere opdracht. De opdracht had te maken met graffiti, waarvan ik een aantal foto's heb toegevoegd. Deze opdracht in het bijzonder was erg interessant omdat je echt opzoek gaat en moet naar graffiti, iets waar je normaal weinig aandacht voor hebt.
Helemaal de graffiti die boven je hoofd zit, zie je letterlijk en figuurlijk, nog wel eens over het hoofd!

Verder ga ik nu mijn krachten sparen om de aankomende dagen ontzettend te gaan genieten van de dingen die zijn georganiseerd.

Tot snel,

Volgende keer een update over de dag zelf!

Groeten Luuk!

  • 15 Maart 2015 - 22:43

    Annet Nieuwenhuis:

    He Luuk, wat een mooie tekeningen die graffiti, lijken wel kunstwerken!
    Geniet van die unieke feestdag daar, hou ons op de hoogte met verhalen; leuk!
    groetjes en veel plezier gewenst van ons! x mam

  • 16 Maart 2015 - 08:45

    Kees-Jan:

    Hoi,
    Ziet er inderdaad erg goed uit! Is het iets dat je in Nederland ook zou kunnen doen?
    Veel plezier morgen bij het feest: ik verwacht dat het iets wordt, dat je niet snel gaat vergeten...
    Groetjes,
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Mijn naam is Luuk Nieuwenhuis, 20 jaren oud en student aan de HAN in Nijmegen. Daar volg ik de lerarenopleiding Geschiedenis, tweedegraads. In mijn derde jaar volg ik de minor Onderwijs in Internationaal Perspectief en ga met deze minor naar Dublin, Ierland.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7413

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Fáilte in Ireland

Landen bezocht: