De eerste impressie - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu De eerste impressie - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Luuk Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

De eerste impressie

Door: Luuk Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 Januari 2015 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal! Hier een korte impressie van de eerste dagen.

Na een vrij rustige vlucht, ondanks de wind, ben ik inmiddels aangekomen in Ierland. Vervolgens wilden we richting de campus en daarvoor namen we de bus. Na een korte busrit van ongeveer 20 minuten, kwamen we aan bij onze campus.

Het gebouw is prima, jaren 50-60 stijl (Inclusief de luxe van toen..)
De kamers zijn verder goed, groot maar ontzettend koud in verband met het enkele glas. Ook is het matras een drama. Wel is er een grote woonkamer waar iedereen zit, mede vanwege de WiFi. Ook brand de verwarming hier en is er genoeg ruimte voor iedereen. De afgelopen dagen druppelde er steeds meer nieuwe Internationale studenten binnen, van Japan tot Amerika en Litouwen tot Polen.

Maar ondanks de kou, regen, wind en slechte bedden is de sfeer ontzettend goed, de stad geweldig en de biertjes heerlijk!

Ik spreek jullie snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Mijn naam is Luuk Nieuwenhuis, 20 jaren oud en student aan de HAN in Nijmegen. Daar volg ik de lerarenopleiding Geschiedenis, tweedegraads. In mijn derde jaar volg ik de minor Onderwijs in Internationaal Perspectief en ga met deze minor naar Dublin, Ierland.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 7398

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Fáilte in Ireland

Landen bezocht: